The Sims 4: Włóczkowe Historie Akcesoria. Stylowe fryzury

Na forum The Sims SimGuru opublikowała kilka ciekawostek odnośnie modeli włosów, jakie pojawią się wraz z Akcesoriami. Wygląda na to, że jest to już ostatni post “zza kulis” związany z Włóczkowymi Historiami.

Chcecie dowiedzieć się, dlaczego w ramach ankiety nie mieliśmy okazji głosować na włosy? SimGuru Sarah napisała całkiem spory kawał tekstu i przyznam szczerze, że nawet w języku angielskim wszystko to brzmi dość sztywno, a nawet bardzo oficjalnie.

Nie tylko pojawiało się wiele powtórzeń i zawiłości w wypowiedzi współproducentki, ale przewinęło się po prostu kilka spraw związanych z pracą twórców nad The Sims 4, tak ogólnie. Chociaż rozumiem cel niektórych procesów, przedstawiono je w sposób skomplikowany. A podejrzewam nawet, że w rzeczywistości wcale takie nie są…


Witajcie w miły piątek, Simomaniacy!

Z wielką radością dzielę się dzisiaj z wami nowymi modelami uczesania, jakie pojawią się w Akcesoriach Włóczkowe Historie.

Niektórzy z was pytali, dlaczego fryzury nie były częścią głosowania. Są ku temu dwa powody. Wyjaśnienia opieram na tym, co powiedział już SimGuru Graham w związku z pierwszymi Akcesoriami Społeczności (Wielkie Pranie), ponieważ myślę, że całkiem ładnie podsumował ten proces:

„Po pierwsze, należy zauważyć, że fryzury są zazwyczaj najbardziej czasochłonnymi zasobami, które tworzymy przy współpracy z partnerami zewnętrznymi.

Proces rozpoczyna się od zebrania materiałów fotograficznych. Przedstawiają różne osoby w fryzurze, którą zamierzamy stworzyć. Dzięki temu, mamy wiele przykładów tego, jak będzie wyglądać finalnie. Następnie nasi graficy tworzą własną interpretację uczesania, prace rozpoczynając od modelu łysego Sima. Przygotowują dwie wersje szkiców: jedną nieprzezroczystą, ilustrującą, jak rzecz powinna prezentować się ostatecznie, a drugą przezroczystą, co daje wyraźny podgląd na kształt i objętość fryzury w odniesieniu do pozycji głowy Sima.

Przez cały ten czas dokonywane są korekty na podstawie komentarzy naszego Dyrektora Kreatywnego. Chociaż proces ten nie różni się niczym od pracy nad innymi zasobami, wielość szczegółów składających się na jedną fryzurę powoduje, że ​​tworzenie jej zajmuje więcej czasu, niż modelowanie przedmiotów i ubrań.

To ostatecznie wpływa na nasz harmonogram prac; staramy się dokonywać wyborów związanych z włosami jeszcze przed decyzją związaną z przedmiotami i ubraniami, aby nasi graficy i partnerzy zewnętrzni mieli więcej czasu na pracę nad nimi. Patrząc na zgromadzone materiały, nie tylko nie mogliśmy zwlekać, by uwzględnić je w ankiecie związanej z obiektami/ubraniami, ale zwyczajnie nie mieliśmy czasu na dodatkowe głosowanie, poświęcone wyłącznie fryzurom. W momencie, gdy otrzymaliśmy wyniki głosowania na styl artystyczny, musieliśmy natychmiast rozpocząć pracę nad fryzurami. To była jedyna przeszkoda w tym projekcie, bo nie udało nam się znaleźć sposobu na to, aby włączyć głosowanie na fryzurę bez jednoczesnego opóźniania dalszych prac.

Drugi powód, dla którego nie odbyło się głosowanie na fryzury, dotyczy filozoficznego pytania: do jakich wniosków ankieta mogłaby nas doprowadzić. Wszelkie głosowania, w których braliście udział, miały naśladować ten sam proces, jaki stosujemy wewnętrznie. Wybierając zasoby lub funkcje pakietu dyskutujemy między sobą. Ale jeśli chodzi o fryzury, są one zazwyczaj wybierane przez Dyrektora Kreatywnego, przydzielonego do podejmowania decyzji w sprawie Akcesoriów.

Zebraliśmy do tej pory całe mnóstwo materiałów referencyjnych, związanych z różnymi fryzurami. Będziemy mogli w przyszłości je wykorzystać, wprowadzając do gry w ramach kolejnych rozszerzeń. Pozwala to na podejmowanie szybkich decyzji, bezpośrednio po poznaniu wyników w głosowaniu nad stylem artystycznym i sięgnięcie po zgromadzone pomysły. Ponieważ wybieranie fryzur nie jest tak naprawdę sprawą konsensusową, głosowanie na nie nie miało sensu (…)”.

Skoro część związaną z wyjaśnieniami mamy już za sobą, z ogromną przyjemnością prezentuję wam nowe fryzury! Jako, że zostały właśnie dodane do gry [SimGuru ma na myśli najprawdopodobniej wersję deweloperską, na której pracuje – przyp. red.], mogę się im przyjrzeć bliżej w CAS. Mam nadzieję, że nowe uczesania cieszą was równie bardzo, jak i mnie (…)”.


Z wypowiedzi SimGuru wynika, że producenci właściwie non stop poszerzają “bazę fryzur”, a ich rodzaje są wybierane i dopasowywane do tematyki zaplanowanych rozszerzeń. Najczęściej wybiera je Dyrektor Kreatywny oraz nie przeprowadza się dodatkowych rozmów w tej kwestii. Poza tym, to rzeczy, których stworzenie oraz dopracowanie zajmuje najwięcej czasu, więc muszą być godzone z etapami pracy nad innymi kwestiami (np. nowymi funkcjonalnościami), by nie dopuścić do opóźnień produkcyjnych.

The Sims 4: Włóczkowe Historie będą miały swoją premierę w tym roku, kilka tygodni po premierze dodatku The Sims 4: Życie Eko. W sieci nie ma jeszcze żadnego zwiastuna, a SimGuru podkreślają, że prace nad Akcesoriami wciąż trwają.


Zobaczcie poprzednie wpisy dotyczące The Sims 4: Włóczkowe Historie Akcesoria


Źródełko: Forum The Sims
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz także
Przeczytaj

The Sims 4 Star Wars: Wyprawa na Batuu to 9. Pakiet Rozgrywki

W gruncie rzeczy nie spodziewałam się, że (mam nadzieję) powrót SimsMantry nastąpi przy okazji zapowiedzi kolejnego rozszerzenia do The Sims 4. A tu proszę. Coś kompletnie "nowego" i aż tak... nietypowego! Jeżeli kiedykolwiek przeszło wam przez myśl, że "jak dorośniecie to zostaniecie Mistrzami Jedi" to najwyraźniej, dzięki Simsom, wasze marzenia się spełnią. Poniekąd.