The Sims 4: Włóczkowe Historie Akcesoria. Simomaniacy otrzymają dwie nowe stacje radiowe oraz kilka muzycznych interakcji

Macie ochotę na jeszcze więcej detali związanych z Akcesoriami The Sims 4: Włóczkowe Historie? Dowiedzcie się o paru kolejnych ciekawostkach!

SimGuru Conor dotrzymał obietnicy i na oficjalnym forum The Sims pojawił się kolejny wpis zza kulis prac nad Włóczkowymi Historiami. I tym razem chcę podzielić się z wami tłumaczeniem tego wątku.


Wraz z Akcesoriami pojawią się dwie nowe stacje radiowe do słuchania podczas dziania! Nie zamierzacie chyba robić na drutach w całkowitej ciszy i w kompletnym zamyśleniu, prawda? Co wy na to, by zagłuszyć głosy nowymi utworami?

Po pierwsze, będzie to rozgłośnia trafnie nazwana Skupieniem (Focus). A jeżeli zastanawiacie się, czy dzięki niej otrzymacie nastrójniki “Skupiony”, odpowiem pozytywnie. Nie tylko popłynie kojąco w waszych słuchawkach, ale także da waszym Simom niezłą premię do pracy nad zadaniami domowymi i dziewiarskimi. Brzmi dobrze? Jeśli więc należycie do osób poszukujących spokoju, stacja Skupienie okaże się idealna.

Macie dość relaksu?

Co jeśli chcecie czegoś więcej? GŁOŚNIEJ?

Co jeżeli macie ochotę posłuchać czegoś, co sprawi, że wstaniecie i zaczniecie wykrzykiwać przekleństwa znane tylko Wikingom, a o których istnieniu nie mieliście pojęcia?!

Drodzy, mamy dla was taki kanał!

Przedstawiamy stację stereo z muzyką metalową, już wkrótce w pakiecie z Akcesoriami!

Tak, dobrze słyszycie. W The Sims 4 rozbrzmi metal. Słuchający go Simowie poczują się Energiczni i otrzymają bonusy do dziergania. Każde stereo z muzyką metalową otrzyma również nowy zestaw interakcji. Przyjrzyjcie się im poniżej:

Zaraz, czy ktoś powiedział UDAWANE SOLÓWKI GITAROWE?

TAK, DOKŁADNIE.

Wciąż dopracowujemy animacje, ale jest to coś, czym musiałem się z wami podzielić. Dziewiarstwo i metal, razem pod jednym dachem. Idą ramię w ramię jak lamy i króliczki, tragedia i klaun, Ćwirowie (Goth) i kosmici… Dobra, sądzę, że obrazek został już dostatecznie zarysowany…

Dodawanie nowych stacji muzycznych do Simsów zawsze sprawia nam wiele radości, a tym razem zechciałem je zintegrować z samym doświadczeniem dziewiarskim. Jeśli więc najdzie was ochota poprawić swoje umiejętności robienia na drutach, rozważcie włączenie jednej z naszych nowych stacji.

Tym razem przedstawiam wam Drew Boles’a, projektanta dźwięku współpracującego nad tymi Akcesoriami. Przygotowałem kilka pytań, a Drew udzielił na nie odpowiedzi. Mamy nadzieję, że dzięki temu przybliżymy wam proces tworzenia tych muzycznych aspektów.


Conor: Czy możesz wyjaśnić nam, co to znaczy być projektantem dźwięku?

Drew: Istnieją trzy główne elementy związane z projektowaniem dźwięków do The Sims 4:
1) praca w ramach innych zagadnień – zwłaszcza z zespołem projektowym – w celu zrozumienia wizji i ograniczeń funkcji oraz by określić, jakie dźwięki w ogóle są potrzebne;
2) nagrywanie, manipulowanie, syntezowanie, edycja i mastering tych dźwięków;
3) zaimplementowanie ich w grze, a następnie dostosowanie ich parametrów, upewnienie się, że nie tylko działają poprawnie w przestrzeni 3D, ale także przekazują ogólne poczucie ekscentrycznej zabawy, która jest identyfikowana z serią.

Conor: Simlish to język The Sims, w którym śpiewane są wszystkie piosenki. Czy możesz trochę opowiedzieć o procesie i wyzwaniach związanych z tworzeniem tekstów w Simlish?

Drew: Za każdym razem, gdy pozyskujemy muzyka lub zespół do ponownego nagrania jednego z utworów w Simlish, zapewniamy im tłumaczenie. Może to być trudne, szczególnie gdy wokalista szybko śpiewa lub rapuje. Zawsze używamy naszego standardowego leksykonu jako podstawy – wielu graczy rozpoznaje typowe słowa Simlish, takie jak „sul sul” („cześć”) i „lurve” („miłość”) – a następnie wypełniamy pozostałe nieokreślone słowa, które mamy w naszym uproszczonym „słowniku”. Podczas tłumaczenia staram się zachować oryginalny smak muzyki, emulując oryginalny schemat rymów i frazowanie muzyczne. A ponieważ piosenkarze nie są przyzwyczajeni do śpiewania w Simlish, bardzo ważne jest, aby język ten był tak łatwy do śpiewania, jak to tylko możliwe; zazwyczaj wiąże się to z uświadomieniem sobie sensu pewnych rzeczy, takich jak układanie się spółgłosek i samogłosek. Sam jestem wokalistą, więc zawsze śpiewam moje przetłumaczone linie do oryginalnego nagrania; jeśli zaśpiewanie czegoś jest nieco trudne, staram się to poprawić.

Mniej skomplikowane jest pisanie tekstów do nowego utworu. Ponieważ nie ma wcześniej dopasowanego tekstu, zapewniamy, że Simlish się dobrze śpiewa i brzmi naturalnie dla ucha.

Conor: Stacja radiowa z muzyką metalową to jedna z wielu, jakie mamy w The Sims 4. Jaka jest twoja ulubiona do słuchania podczas gry?

Drew: Trudno byłoby zawęzić moje upodobania do jednej, ale szczególnie lubię stacje NuDisco i Island Stereo.

Conor: Czy możesz opowiedzieć nam trochę o stacjach, które pojawią się wraz z Akcesoriami?

Drew: Jak już wspomniałeś, dodajemy muzykę metalową. Już od jakiegoś czasu mieliśmy zamiar to zrobić i tylko szukaliśmy okazji. W pierwszej chwili może wydać się dziwne, że robimy to w ramach paczki skoncentrowanej na dzianiu, ale kiedy usłyszeliśmy o zawodach Heavy Metal Knitting, jakie odbyły się w zeszłym roku w Finlandii, stwierdziliśmy, że jest to wbrew pozorom idealne dopasowanie.

Włączamy również – po raz pierwszy w historii serii The Sims – Stację Skupienia (Focus Stereo Station). Usłyszycie muzykę organiczną, ładną, powtarzalną i nieokreśloną. To nie są dźwięki, przy których będziecie chcieli po prostu siedzieć, ale idealne do odtwarzania gdzieś w tle, by pomagały skoncentrować się na czymś konkretnym, na przykład na nauce. Lub dzianiu.

Conor: Jaka jest twoja ulubiona funkcja, nad którą kiedykolwiek pracowałeś w ramach The Sims 4?

Drew: Znowu, jak mam to zawęzić tylko do jednej rzeczy?! Mam nadzieję, że mi wybaczysz, ponieważ w rzeczywistości przychodzą mi do głowy dwie funkcje: urządzenie sterujące pogodą (z dodatku Cztery Pory Roku) i stacja radiowa Wywiady (z dodatku Miejskie Życie).

Urządzenie sterujące pogodą było szczególnie zabawne, ponieważ był to dziwny i skomplikowany obiekt z dużą ilością ruchomych części. Musiałem być kreatywny nie tylko w kontekście materiałów, które nagrywałem (w tym tłok, skrzypiąca metalowa deska do prasowania, a także wewnętrzne funkcjonowanie starego odtwarzacza VHS, a i to nie wszystko), ale także podczas ich samej edycji i wdrażania, tak, aby połączyć je w spójny sposób.

Stacja Wywiady była świetną zabawą, ponieważ jako częsty słuchacz NPR musiałem sobie wyobrazić niektóre z moich ulubionych programów i przenieść je do świata Simów. Napisałem scenariusze, obsadziłem i wyreżyserowałem aktorów, a następnie zredagowałem wszystkie spoty radiowe wraz z efektami dźwiękowymi i muzyką.


Hej Simomaniacy, mam nadzieję, że spodobało się wam to zapoznanie z funkcjami i pracą nad najnowszym pakietem. Wspomnę tylko raz jeszcze, że wszystko, co zostało tutaj powiedziane, dotyczy rzeczy w fazie produkcji, więc finalnie pewne detale mogą się różnić. Wpadajcie na forum, ponieważ w nadchodzących tygodniach będę udostępniać więcej informacji i aktualizacji.

Miłej gry,
SimGuruConor


Tłumaczenie i opracowanie: SimsMantra; Źródełko: Forum The Sims
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz także