The Sims 4: Robienie na drutach Akcesoria – SimGuru odpowiada na pytania Simomaniaków

SimGuru mają to do siebie, że lubią spędzać czas na Twitterze i wchodzić w interakcje z Simomaniakami. Tak się składa, że tym razem to osoba odpowiedzialna za aspekty związane z “doświadczeniami użytkowników” (UX) postanowiła poruszyć kilka wątków i doprecyzować parę spraw.

Poznajcie odpowiedzi SimGuru Conor’a na pytania odnośnie Akcesoriów związanych z dziewiarstwem.


@JohnWBeaton: Mroczny Kosiarz wygrał [i będzie do wydziergania]!

@SimGuruConor: Zastanawiam się, co może się stać, gdyby tak dać pluszowego Mrocznego Kosiarza Mrocznemu Kosiarzowi…

Z dialogu wynika, że niektóre stworzone przez Simów obiekty wpłyną na ich otoczenie, zachowania lub nawet umożliwią specjalne interakcje. Tu pojawia się pytanie, co rzeczywiście stanie się, jeżeli Mrocznego obdarujemy przypominającym go rękodziełem…


@philharmagic: Nie mogę doczekać się, by móc sprzedawać na Plopsy! Mam pytanie o CAS: czy będzie można podejrzeć na Simie rzecz do odblokowania i wydziergania czy nie?

@SimGuruConor: Będziesz mogła podejrzeć, nawet jeżeli element wciąż będzie zablokowany.

Jest to dobra informacja dla wszystkich tych, którzy najpierw lubią obejrzeć dany przedmiot, zanim się na niego zdecydują… Wygląda na to, że w CAS otrzymamy możliwość przyjrzenia się elementom garderoby, nawet jeżeli jeszcze nie zdołaliśmy ich stworzyć (czy raczej: nasze Simy).


@catdadsims: Czy [na Plopsy] będziemy mogli sprzedawać książki? Czy Sim, który napisze książkę będzie w stanie wydać ją samodzielnie i sprzedawać tam egzemplarze?

@SimGuruConor: Czuję się trochę rozdarty w kwestii książek, głównie z powodu jak w grze działają tantiemy. Nie podoba mi się idea pobierania “podwójnego wynagrodzenia”, gdybyśmy dodatkowo umożliwili sprzedaż i poprzez Plopsy. Niczego nie mogę jeszcze zagwarantować.

Sądzę, że Plopsy ma ogromny potencjał… na więcej i w przyszłości. Niestety, wciąż ani nie wiemy, jak wyglądać ma interfejs tej nowej funkcjonalności, ani też nie wiemy ile faktycznych możliwości za nią stoi. Ale jak czytamy, Simomaniacy już zastanawiają się nad szerokim zastosowaniem portalu. Wydawanie książek za pośrednictwem simowej platformy brzmi ciekawie, ale podejrzewam, że Twórcy skupią się na razie na dopracowaniu podstawowych zasad działania – i związanych z rękodziełem głównie.


@AnotherPlumbob: Jestem bardzo podekscytowany na myśl o opcji “wspominania”! Podoba mi się, że pamiętacie o najstarszej grupie wiekowej. Seniorzy zasługują na odrobinę miłości! Jeżeli mogę spytać, czy będą wspominali konkretne rzeczy (pozytywne lub negatywne), czy raczej będzie się to odbywało w sposób losowy?

@SimGuruConor: Będzie to pojedyncza interakcja wywołująca pewne efekty graficzne, na wzór tego, w jaki sposób wyobrażają sobie coś Małe Dzieci podczas zabawy [pojawiają się nad ich głowami obrazki – przyp. red.]. To, o czym będą myśleli łączy się z posiadanymi przez Simy cechami!

Przyznam szczerze, że rozczarowałam się… bo jednak trochę miałam nadzieję, że “wspominanie”, znane z poprzedniej odsłony The Sims, powróci na wypasie. Jak dla mnie efekt graficzny to za mało, ale i tak jestem ciekawa, co dokładnie będzie się pojawiało nad głowami staruszków i jak zostanie powiązane z cechami postaci.


@TheVandelay: Czy nowy interfejs będzie uwzględniał takie rzeczy, jak elementy garderoby pracowniczej albo festiwalowe koszulki lub jeszcze jakieś inne? Czy wyłącznie rzeczy do dziania?

@SimGuruConor: Na chwilę obecną, wyłącznie do dziania, ale planujemy zawrzeć ewentualnie wszystkie zablokowane odzieże. Mogę nie mieć na to czasu przed wydaniem tych Akcesoriów, ale zdecydowanie mam to na radarze.

SimGuru Conor wspomniał tutaj o szansie na to, że w niedalekiej przyszłości będziemy mogli oglądać w CAS wszystkie ubrania, które z jakichś powodów są zablokowane… Chodzi tu o przypadki, gdy Sim najpierw musi zakupić daną odzież lub odblokować ją, wspinając się na kolejne szczeble kariery zawodowej. Obecnie jest tak, że na każdym nowym zapisie gry musimy “odnajdywać” i “odblokowywać” rzeczy od początku.


@simmerkendrew: Czy jeżeli pojawią się kolejne rozszerzenia do gry, to one również będą posiadały elementy do odblokowania, a posiadanie Akcesoriów “Robienie na drutach” wpłynie na kolejne rozszerzenia, czy funkcjonalności dotyczą tylko dokładnie dziania przedmiotów?

@SimGuruConor: Przygotowujemy UI kompatybilne z każdym kolejnym potencjalnym rozszerzeniem, więc jest to zdecydowanie coś, co możliwie ma związek z przyszłą zawartością. Dzianie odzieży to opcja, która pojawi się w parze z nowym systemem, ale chwilę to zajmie, by zaadaptować do niego wszystkie obiekty CAS.

To jest bardzo dobra wiadomość, ponieważ otwiera pewne dodatkowe możliwości w kontekście przyszłych rozszerzeń The Sims 4.


@GamerForFun: Czy nowa funkcjonalność CAS związana z dzianiem dotyczy wszystkich innych rozszerzeń, wraz z podstawką gry? Logicznie to miałoby sens, nawet gdyby był jeden odblokowany wzór, a reszta nie.

@SimGuruConor: Tylko ubrania z tych Akcesoriów będą mogły zostać wydziane, nie zamierzam zmieniać działania w kontekście podstawowej wersji gry. Ubrania, jakie widać na grafice, zostały wykorzystane w celach wizualizacyjnych, dla przykładu i w ramach prac UX.

Z odpowiedzi SimGuru wynika, że po prostu do wydziania (wydziergania?) będą tylko te rzeczy z szafy Simów, które dostaniemy wraz z Akcesoriami.


@Boum_Tirie: Czy myślisz, że znajdzie się (prosty) sposób, aby twórcy CC mogli tworzyć własne elementy garderoby do wydziania?

@SimGuruConor: Zdecydowanie możliwe! Aby dodać niestandardowe dzianiny (nowy przepis, nowa ikona, nowe opisy), będzie trzeba włożyć w to nieco wysiłku, aczkolwiek podstawy zostaną określone.

To dobra nowina dla Simomaniaków, którzy lubią projektować własne custom content. Nie pojawi się tu jakakolwiek większa przeszkoda, by móc stworzyć nietypowe obiekty do wydziergania. Aż drżę na samą myśl, co ludzie wymyślą…


Jeżeli lubisz serię The Sims i masz ochotę porozmawiać o grze i nadchodzących nowościach, koniecznie dołącz do grupy SimsMantra na Facebooku! Możesz się w niej także dzielić swoimi screenami z gry, inspiracjami, a także śmiało zadawać pytania.


Tłumaczenie i opracowanie: SimsMantra
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz także